Search

FLOWER MONKEY VILLAS

Un dels llocs diferents i especials que hem anat durant el viatge és el Flower Monkey Villatge. Koh Tao és freqüentat per motxillers que sovint en busca del típic allotjament barat, al centre i amb les comoditats bàsiques però si el que és busca és una mica més de tranquil·litat, una mica apartat de tot el bullici, Flower Monkey és ideal.

Es tracte d’un parell d’edificis amb dos o tres apartaments a dins molt ben equipats. Nosaltres vam estar sens dubte al apartament estrella, al de dalt de tot, amb la seva magnífica piscina privada infinity pool. Òbviament aquesta piscina és el tret diferencial de les altres habitacions, a més, al estar ubicada a dalt de tot ofereix unes vistes a la badia de Koh Tao impressionants. Just davant de la piscina teníem l’habitació suite, amb uns finestrals immensos amb les mateixes vistes espectaculars. De fet, hi ha unes escales que pugen fins al sostre de l’habitació on hi ha unes tauletes amb cadires i et pots tirar d’uns 3 metres a la piscina, guapíssim!

A més de tot això, teníem un menjador molt gran, amb nevera i cafetera pròpies i per si fos poc, unes escales baixaven fins a la plata inferior on hi havia una cuina totalment equipada. Nosaltres la vam fer servir varis dies, tan per esmorzar com per dinar i sopar. Vam comprar menjar al supermercat del poble i ens vam cuinar una truita de patates que estava de mort. Com ens hem aficionat als sucs naturals i tenien una trituradora, no podia faltar cada dia el nostre suc de síndria!

És una barreja entre hotel i apartament perquè per un costat ofereix serveis com la neteja diària de l’apartament, el trasllat al port tan d’anada com de tornada inclòs, ens van oferir una moto per tots els dies que vam estar a l’illa i va ser un autèntic detallàs, i el més sorprenen és que ofereixen un xofer particular amb cotxe inclòs per tots els dies que un vulgui. Nosaltres en aquest cas vam preferir la moto al xofer per poder estar una mica més al nostre aire, però és un autèntic servei. Per altre banda per això, no hi ha esmorzar inclòs cosa fa necessari haver-lo de preparar cada matí o anar a esmorzar a fora. En el nostre cas van trobar a faltar una mica de privacitat, al ser un espai obert, sense una entrada directa a la terrassa i a la piscina anava venint el manager i clar, a l’apartament tot són finestrals…

Va ser una gran estada, ens va agradar molt el concepte d’apartament per poder-nos cuinar i fer una vida més casera mentre contemplàvem cada tarda com es queia el sol des de la terrassa o millor dir, des de dins de la nostra piscina preferida.